- Kodėl YouTube reklama?
- Verslo reklama YouTube?
- Vaizdo įrašų gamyba
- Vaizdo įrašo garsas
- Video Formatai
- In-Stream – be galimybės reklamą praleisti nenorint jos žiūrėti
- Video Discovery
- Bumper Ads – arba ekrano užsklandos
- Masthead
- Serijinis rodymas – šou
- In-Stream – su galimybe praleisti reklamą
- YouTube reklamos kaina?
- Vaizdo įrašo pardavimo formulė
- Jūs mokate tik tuomet, jeigu žmogus domisi jūsų skelbimu.
- Nebijok eksperimentų
- UŽPILDYKITE ŠIĄ FORMĄ IR MES BŪTINAI SU JUMIS SUSISIEKSIME
Kodėl YouTube reklama?
Kodėl YouTube reklama yra geras pasirinkimas? Šiuo metu vaizdo įrašų reklama yra viena iš pagrindinių skaitmeninės rinkodaros tendencijų 2019–2021 m., tačiau daugelis reklamuotojų vis dar mano, kad YouTube skelbimai jiems netinka: jie yra per brangūs ir neefektyvūs sprendžiant jų verslo našumo problemas.
Kaip iš tikrųjų veikia YouTube vaizdo reklama? kodėl ji taip reikalinga verslui? ir kaip reikėtų teisingai ją paleisti, kad būtų pasiekiami norimi rezultatai!
Verslo reklama YouTube?
Kodėl YouTube mokama reklama yra geras pasirinkimas? – nes ji gali išspręsti daugelį įvairių verslo problemų – nuo prekės ženklo žinomumo iki turimo verslo našumo. Todėl tai geras pasirinkimas. Dėl įvairių vaizdo reklamos formatų, automatiniu būdu sukurtų strategijų ir tikslaus veiksmų taikymo Google Ads reklamuotojas gali pateikti labai tikslius suasmenintus pasiūlymus skirtingiems tikslinės auditorijos segmentams.
Juos paskatinti artimiausiu metu imtis tikslinių veiksmų, renkantis tam tikrą produktą ar galimą paslaugą. Skatina ieškoti sprendimo vienos ar kitos turimos problemos sprendimui. Galima paleisti skelbimus su turimu minimaliu biudžetu.
Susiejus Google Ads – YouTube paskyras su Google Analytics, galėsite išsamiai išanalizuoti paskirties vietų statistiką ir panaudoti surinktas vartotojų auditorijas, kurie sąveikautų su reklama tolimesnėje grandinėje, kad būtų galima padidinti konversiją ir kliento gyvenimą Jūsų versle. YouTube reklamos paslaugas galite užsakyti ir pas mus.
Vaizdo įrašų gamyba
Sudėtingiausia vaizdo įrašų reklamose yra vaizdo įrašų gamyba.
Tai atrodo sudėtinga ir brangu.
Yra keletas vaizdo įrašų kūrimo variantų:
- samdyti filmavimo grupę;
- savarankiškas vaizdo filmavimas;
- surinkimas vaizdo įrašo redaktoriuje.
Vieno vaizdo įrašo kaina gali svyruoti nuo 0 iki šimtų tūkstančių eurų. Negaliu pasakyti, kas tiktų būtent Jums atliekant pasirinktas užduotis, bet tikrai galima pradėti įrašant paprastą vaizdo įrašą savo jėgomis:
- pakanka panaudoti savo turimą šiuolaikinį išmanųjį telefoną.
- galima sukurti nedidelį animuotą vaizdo įrašą vaizdo įrašų redaktoriuje (vaizdo redaktorių apžvalga).
Reklaminį vaizdo įrašą galime sukurti ir mes.
Vaizdo įrašo garsas
Daugeliui atrodo, kad YouTube vaizdo įrašo peržiūras lemia tik vaizdo įrašo turinys, tačiau iš tikrųjų pagrindinis dalykas yra vaizdo įrašo garsas.
Daugelis vartotojų paleidžia vaizdo įrašą fone, kai girdisi tiktai vaizdo įrašo garsas. Jūsų pateikiamo vaizdo įrašo skelbimas, turėtų gebėti pardavinėti ir be vaizdo, kai girdisi tik fone paleistas garsas, nes garsas yra labai svarbus vaizdo įrašo elementas.
Prekės ženklo žinomumo ir reputacijos stiprinimo su YouTube video reklamos formatais.
Video Formatai
In-Stream – be galimybės reklamą praleisti nenorint jos žiūrėti
Tai penkiolikos sekundžių trukmės vaizdo įrašas, patalpintas vaizdo įrašo pradžioje, viduryje ar pabaigoje, kurio negalima praleisti.
Pagrindinis privalumas yra tas, kad vartotojas turės žiūrėti pilnai visą vaizdo įrašą. Tai yra geras būdas trumpai pristatyti prekės ženklą ir jo ypatybes.
Video Discovery
Leidžia reklamuoti Jūsų vaizdo įrašą susijusių, panašia tematika vaizdo įrašų sąraše ir paieškos rezultatų puslapyje.
Tinka reklamuotojams, norintiems padidinti tam tikro sukurto vaizdo įrašo peržiūrų skaičių.
Tai taip pat vienintelis formatas, leidžiantis reklamuoti vaizdo įrašą be nuorodos į svetainę.
Bumper Ads – arba ekrano užsklandos
Šešių sekundžių vaizdo įrašas nepraleidžiant, negalint praleisti -prasukti reklamos. Leidžia padidinti pasiekiamumą ir padidinti prekės ženklo žinomumą. Puikus vaizdo įrašo priminimas tiems, kurie jau matė jūsų skelbimą. Geriausiai tinka nuosekliems parodymams ir pakartotinei rinkodarai.
Masthead
Vaizdo įrašų skelbimai, rodomi YouTube pagrindinio puslapio viršuje.
Tinka dideliems reklamuotojams. Šio tipo skelbimus galima įdėti tik pas Google pardavimo atstovą.
Serijinis rodymas – šou
Tai sukurtas vaizdo įrašų eiliškumas, rodomos vartotojams tam tikra tvarka, leidžiantis papasakoti apie Jūsų produktą, paslaugą ar prekės ženklą keliais etapais. Dauguma kanalo nustatymų pvz., kainos pasiūlymo strategija ir taikymas, nustatomi kampanijos lygiu, tačiau jūs pasirenkate skelbimo formatą ir kainos pasiūlymą kiekvienam etapui atskirai.
Pirmiausia vartotojai matys pirmąjį vaizdo įrašą iš nurodytos eilės, po to antrąjį ir t. t. iki nurodytų vaizdo įrašų pabaigos.
Perėjimas tarp vaizdo įrašų etapų grindžiamas matytų video filmukų parodymais.
YouTube reklama yra geras pasirinkimas. Konversijos formatai
In-Stream – su galimybe praleisti reklamą
Vaizdo įrašas kai lankytojai žiūri pasirinktą video, jis jiems parodomas žiūrimo vaizdo įrašo pradžioje, viduryje arba pabaigoje.
Jeigu rodoma reklama lankytojui nepatinka jis ją gali praleisti praėjus 5 sekundėms nuo video žiūrėjimo pradžios.
YouTube reklamos kaina?
Kodėl YouTube reklama yra geras pasirinkimas? – Reklamuotojui mokėjimas už vaizdo įrašo skelbimo reklamą nurašomas, kai vartotojas peržiūri vaizdo įrašą daugiau kaip 30 sekundžių (arba pilnai žiūri reklamuojamą vaizdo įrašą). Vaizdo įrašas gali būti ir trumpesnis arba ilgesnis ar net labai ilgas.
Svarbus momentas – per pirmąsias 5 sekundes turėtų būti atlikta galinga informacijos injekcija, dėl kurios YouTube svetainės lankytojas norės žiūrėti vaizdo įrašą toliau. Turima galvoje, kad sudominti lankytoją su savo pateikiama informacija, turite tiktai 5 sekundes per šį laiką jis apsisprendžia kaip jam elgtis toliau ar praleisti reklamą ar peržiūrėti ją iki galo ir gauti naudingą jam informaciją rūpimu klausimu.
Jei vartotojas nesidomi jūsų prekėmis ar paslaugomis, jis tiesiog praleis reklamą ir mokėjimas nebus už šią peržiūrą nurašomas.
Šis formatas puikiai tinka konversijoms generuoti, nes leidžia eksperimentuoti su auditorijomis nešvaistant turimo biudžeto, o dažniausiai jis nėra toks didelis, koks norėtųsi kad būtų.
Taip pat generuojamos ir nemokamos vaizdo įrašo peržiūros, kurias galėsite matyti vaizdo įrašo statistikos puslapyje.
Vaizdo įrašo pardavimo formulė
Vaizdo įrašų kūrimui yra paprasta formulė:
AIDA (Attention — Interest — Desire — Action).
AIDA (dėmesys – susidomėjimas – noras – veiksmas).
Dėmesys:
Per pirmąsias 3 sekundes vaizdo įrašas turėtų pritraukti maksimalų dėmesį į save, o tai galima pasiekti ryškumu, neįprastu pateikimu, provokuojančiu klausimu ar absurdišku teiginiu.
Susidomėjimas:
Jūsų demonstruojamas vaizdo įrašas turėtų sudominti pasiektą auditoriją: nerealia nauda, baime ką nors prarasti, sukurtomis intrigomis…
Noras – pasiūlymas:
Video siužetas turi perduoti pagrindinį pasiūlymą – kodėl jūs ir kodėl būtent dabar ir kodėl būtent jūs arba jūsų kompanija jam turi patikti renkantis iš daugelio kitų besireklamuojančių kompanijų pasauliniame interneto tinkle.
Veiksmas:
Pabaigoje būtinai motyvuokite tiksliniam veiksmui atlikti:
raginimas spustelėti mygtuką, parašykite mums
eiti į svetainę ir panašiai,
pasiūlymas palikti savo kontaktus tokius, kaip telefono numeris arba elektroninis paštas arba viskas kartu.
Atminkite, jog to paties vaizdo įrašo konversija be raginimo veikti ir su raginimu veikti – labai skiriasi, nepamirškite to!
Kiekvieną mėnesį YouTube platformoje vaizdo įrašus žiūri daugiau nei 1,5 milijardo registruotų naudotojų, o mobiliojo ryšio vartotojai praleidžia daugiau nei 1 valandą per dieną žiūrėdami vaizdo įrašus.
Dėl tokio serviso populiarumo vaizdo įrašų talpinimas jau seniai nebėra tik vieta vaizdo įrašams laikyti ir rodyti.
Šiandien tai yra populiari reklamos platforma, kuria naudojasi daugybė reklamuotojų visame pasaulyje, kitaip sakant, paleisti YouTube video skelbimus nėra taip jau ir sudėtinga – sunku, kaip atrodo.
Juose, kaip ir kitų tipų kampanijose, galite naudoti savo sukurtą video turinį (šiuo atveju įkeltą kanalo vaizdo įrašą), taip galėsite sekti rodomo video reklamos efektyvumą ir valdyti jos taikymą – pasirenkant tikslinę auditoriją ir platformas, kuriose galėsite demonstruoti norimą reklamą.
Reklamuojantis YouTube video tinkle galite susisiekti su potencialiais klientais ir paskatinti juos imtis jums norimų veiksmų.
Jūs mokate tik tuomet, jeigu žmogus domisi jūsų skelbimu.
Sėkmės Jums jūsų kelionėje darant puikius video, kurie sulauktų milijoninių peržiūrų ir duotų naudą juos žiūrintiems vartotojams, o jums didžiulius pinigus – pelningus sandorius, laimingas akimirkas.
Verslo pasaulyje tai jums atvers naujas galimybes ir būtų neprotinga jeigu jomis nepasinaudotumėte.
Mes jums galime padėti, jeigu norite pradėti savo kelią YouTube platformoje.
Nebijok eksperimentų
Mūsų reklaminių vaizdo įrašų pavyzdžių galite rasti čia. Nebijokite eksperimentų ir testų. Tik taip surasime reikalingą gyslą tinkamam srautui klientų į Jūsų verslo parduotuvę arba paslaugą. Mūsų reklaminiai video YouTube tinklui.